fredag den 13. april 2007

Det regner i Houston ..

Så lykkedes det endelig. Efter hele to dage i træk at have taget turen til København for at få fat på de skide visum, så landede jeg i Houston torsdag eftermiddag. Jette og Heather hentede mig i lufthavnen, og vi kørte direkte til hotellet. Jeg tog et hurtigt bad, og så tog Jette og jeg ud for at handle. Det er sgu rart at være herovre igen. Lige pludselig at kunne købe alle de ting, som man har savnet osv. Det hele føles bare "hjemme". Resten af aftenen pjattede vi lidt rundt og lavede ingenting, og faldt i søvn omkring kl 23 vores tid - dvs kl 6 om morgenen derhjemme. På det tidspunkt havde jeg også kun sovet sådan ca sammenlagt 10 timer siden tirsdag.
Vågnede ved 7 tiden og kunne ikke sove mere. Vi havde besluttet os for ikke at tage ind på kontoret i dag, da vores chef slet ikke ville være der i dag. Der er kun 3 "unger" på omkring 20 år, der også arbejder derinde, men eftersom ingen af dem er min chef, og vi ville få lov til bare at sidde og glo i 8 timer - så besluttede vi os for at blive hjemme.
Vi havde de helt store planer - ud og finde et Mall og få noget frokost .. ud og handle og en tur i biffen osv., og vi brugte lang tid på at finde frem til hvilket mall, og hvad lå tættest og bla bla bla. Hvad sker så? Det regner, og vi har i øvrigt heller intet varmt vand. Så nu sidder vi her og er frustrerede - nok mest mig. Jeg er ikke så god til bare at sætte mig ned og lave ingenting og lade mig begrænse af omgivelserne, så der bliver gået lidt op og ned af gulvet.
Men vi må nok indstille os på en dag/aften herhjemme, så vi må ind på tanken ved siden af og hente en ordentlig spandfuld is med chokoladestykker, peanut butter, chokolate fudge, pecan nødder og andet svineri :D Og så må vi jo se, hvad dagen i morgen bringer.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Birgitte :-)
Hvor fedt at du er vel ankommet til Houston og pyt med at det regner - den ene dag!
Jeg vil følge spændt med i bloggen, så jeg kan holde lidt øje med hvad I går og laver, og vi mødes selvfølgelig på Hobbynettet ;-)
Hav det rigtig godt, pas godt på dig/Jer selv ovs. ovs. ;-)
Knus og krammer fra
Dorthe

jetbir sagde ...

hehe Hej Dorthe :)
Jeg ved ikke lige, hvor spændende det her bliver - men der skal nok komme referater af vores frustrationer :D

Pas også godt på dig! Har hørt, at I har mere sol end vi har i dag, men vi vinder stadig, når det drejer sig om høje temperaturer :p

Knus
Birgitte

Anonym sagde ...

Dejligt at høre at du er velankommet Gitte, og godt at I trods alt er 2.
Knus mor
Pas godt på jer selv