fredag den 30. marts 2007

Så er der snart samling på tropperne!

I dag kom beskeden så .. Jeg har fået en startdato, som hedder d. 12. april. Dvs at jeg skal til København på ambassaden d. 10. april, og så skulle mit visum gerne komme d. 11., så jeg kan rejse dagen efter. Der er godt nok gået lang tid, og flere forskellige faktorer har været skyld i at ting har trukket ud. Jeg er ikke tilfreds med først at komme afsted så sent, men der er ikke rigtig noget at gøre ved det. Men når jeg så hører Jette fortælle om hendes daglige gøremål på kontoret - ja, så er jeg ikke skide misundelig! Det er også lidt svært at finde glæden frem - det er bare sådan lidt nå-agtigt. Men i det mindste er der en dato - 2½ måned efter vi begge burde have været der.

Så nu skal der vaskes, ryddes op og pakkes samt en masse andre småting. Godt, at der er lidt tid til det. Og så skal de næste par dage gå med at finde en billig billet hehe
Forhåbentlig bliver vi flyttet til San Diego omkring d. 1. maj, hvor vi så endelig kan få lov til at arbejde med nogle unger. Indtil videre har Jette vist kun set nogle unger fra skolen nede i gården. Det har jo ligesom ikke rigtig noget med sagen at gøre. Men som sædvanlig - vi får se :o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Birgitte.
Hvor er det dejligt at det langt om længe falder på plads for dig, og jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå som det skal.
MEN altså hvor vi kommer til at savne dig her i Danmark, f.eks. til strik-in hos Uldgaarden ovs.
Godt at du kan komme online og chatte lidt med og ind i mellem.
Knus fra
Dorthe

Anonym sagde ...

Jamen vi ses jo snart igen søde Dorthe! Godt, du ikke bor så langt væk hehe