fredag den 31. august 2007

Sidste dag!

Så sidder vi her på kontoret. Klokken er 10 om formiddagen, og det er møg varmt uden for. Absolut sidste dag i dag!! Det er lidt en blandet følelse. Vil gerne hjem, vil gerne blive, vil gerne tilbage til Oceanside, har det lidt dårligt over, at Rick kommer til at være alene på kontoret nu uden hjælp, kan ikke vente til vi kommer væk fra Houston, væk fra møg Eddie derhjemme, væk fra Melissa og væk fra varmen, men savner også ungerne i Oceanside og ville ønske, at vi var deroppe, ville ønske at vi stadig var her i November, når det er National Homeless Youth Awareness Month og der skal ske en hel masse, ville ønske vi stadig var her når der er National conference i Vegas, men savner også venner og familie, min egen seng, min kat, vejret i Danmark og blah blah blah

Det er dejligt og mærkeligt, at skulle hjem. Vi har begge bestilt flæskesteg til på søndag hehe Og jeg glæder mig til at komme i skole, selv om vi ikke rigtig har timer mere - kun eksamensvejledning, men jeg glæder mig til at se mennesker igen. Glæder mig til at få og give knus til dem, jeg savner. Glæder mig til at skulle til strikke cafe og glæder mig til at skulle til København snart. Glæder mig også til at skulle igang med at arbejde igen og glæder mig oven i købet til eksamen.

Det har været et langt halvt år, og det er gået alt for hurtigt. Men vi er nu igennem det, og der er ingen vej uden om .. I morgen flyver vores flyvere. Og selvfølgelig har jeg ikke pakket en fis endnu. Det må blive gjort i aften efter vi har været ude og panik handle før lukketid :D

Men jeg tror, at hele turen lige skal fordøjes hjemme i sin egen seng og i vandte omgivelser. Så kan det være, der kommer en evaluering :o)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det var da en skrækkelig oplevelse. Hvor kunne de dog finde på at køre fra dig, men godt der ikke skete dig noget. Vi glæder os til at få dig hjem i god behold. er ved at koge flæskestegen i trykkogeren så den kun skal ha en 1/2 time i ovnen. kærlig hilsen mor.