lørdag den 9. juni 2007

Satans til møgbiler!

Jeg har ikke sovet i min egen seng i nat, fordi Melissa ikke har været hjemme, så jeg nød at kunne ligge i hendes seng, som ikke er en luftmadras i et soveværelse, hvor der er en vifte i loftet og tv. Men da jeg så kom ind til mig selv her for en times tid siden - så er min møgmadras sgu også utæt! Og igen, så er hullet på et sted, hvor Kai leger med sine biler. Men det kan jo ikke bevises på nogen måde, at det er ham, der er kommet til at punktere dem, så det er bare endnu en uventet udgift.

Ud over det, så har jeg da vist glemt at fortælle, at Sharon er blevet fængslet for en uge siden, og har tilstået alt. Dvs at går det som StandUp For Kids' advokat gerne vil have det til at gå, så ender hun omkring 50 år bag tremmer. Alt i alt har hun brugt en kvart million dollars - bl.a. på at få lavet større bryster, så det bliver der jo joket en del med i øjeblikket. Eftersom hendes bryster teknisk set tilhører os, så burde vi bare gå ned og prikke hul i dem hehe

Men hun er fængslet, og mange kan ånde lettede op. Vi havde forventet et større medie cirkus, men der har intet været, så det er også godt.

På onsdag aften kører Frank og Heather som sagt hjem til Colorado for at blive. Ved ikke rigtig endnu, hvor længe Nick skal blive her, men det allerbedste ved, at Frank og Heather flytter hjem er, at Jette og jeg får hver vores soveværelse. Det skal blive godt! Vi glæder os vist begge som små børn til det. Nu har vi også sovet i det samme soveværelse siden d. 12. april. Det er sgu ikke meget privatliv man får.

Nå .. men i dag står den på hygge med Frank og Heather og nogle gode bøffer på grillen i aften. Det glæder jeg mig til. Jeg synes det er rart at få sagt farvel på en god måde, da vi jo trods alt efterhånden har boet sammen i et par måneder på den ene eller anden måde. Så nu står den på spa bad og derefter en gang indkøb og jagt på luftmadrasser.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kai!!!

Birgitte sagde ...

haha JA! Kommer du ikke lige over og råber af ham Fredde?