lørdag den 23. juni 2007

Glædelig Sankt Hans

I dag var så dagen, hvor der var byvandring med Sure Røv. Jeg blev hjemme, fordi jeg IGEN IGEN har blærebetændelse. Ikke så meget, at jeg har ondt af det - endnu. Men turde ikke rigtig risikere at rende rundt nede i byen og enten få et smerteanfald eller risikere at gøre det hele værre ved enten at rende rundt i regnvejr og/eller rende rundt i 40 graders varme og være helt svedig, hvilket også kunne gøre det værre. Så jeg har for en gang skyld fået strikket. Og for de, der ved, hvad jeg snakker om - en halv Green Gable er blevet lavet i dag, så mon dog ikke resten bliver færdig i morgen.

Men de andre havde vist hygget sig. Melissa tog sig sammen og lod de dårlige undskyldninger bliver hjemme og deltog rent faktisk. Hun føler sig ellers for god til at gennemgå samme træning som os andre, da hun jo a: ved LIGE præcis, hvordan hun skal redde alle de unger, som ikke kan reddes og b: hun er jo så tæt på Nick og hele ledelsen, at hun da er alt for god til det her. Hun er jo et naturtalent! (er der nogen, der har en spand, jeg kan brække mig i??). Men hun deltog og fik også noget ud af det.

Resten af dagen har vi bare hygget herhjemme med film og god hjemmelavet mad - kylling i fad med masser af grøntsager. Og så har Jette og jeg eller grint meget af Melissa, der gud hjælpe mig har vasket alt Nicks vasketøj, s om hun selv samlede sammen inde på HANS værelse, og så kunne hun ellers sidde og dufte lidt til det .. Hver gang hun taler om Nick bliver der sagt Nick and I .. Hvad hun så ikke ved er, at når Nick kommer tilbage, så flytter han ud herfra imens hun ikke er hjemme. Det er ikke Horton Sagaen - det er Farligt Begær det her. DRAMA!!
Vi ville ellers have klædt hende ud og brændt hende af i anledning af Sankt Hans .. men det blev ikke rigtig til noget.

Helge er landet og er i Houston et eller andet sted. Vi ved ikke hvor, men han ringer i morgen, og så skal vi mødes med ham. Keith taler stadig om at sende os til Colorado eller Californien fra midt i juli måned og til vi skal hjem, men det bliver vi vist flere om at bestemme.

Men der er en god nyhed, som faktisk var, hvad fik mig til at opdatere bloggen i dag .. KEITH REJSER HJEM MANDAG ELLER TIRSDAG!!! YAY!! Vi aner ikke, hvad han har tænkt sig, at vi skal lave, men bare han gider flyve af h til - så er vi glade.

Men må vist hellere få noget søvn, hvis vi skal tidligt op i morgen og mødes med Helge. Vi har lært Kai at sige et grimt ord, der begynder med ass og slutter på hole .. Det kan han stadig sige haha Nå - det var vist ikke skide pædagogisk, men det er hvad hun får ud af at tage os som en selvfølge hehe For hver gang hun overlader sit barn til os må vi jo bare lære ham flere unoder :D
Nah .. SÅ slemme er vi altså heller ikke - vi keder os nok bare lidt.

Nå - men happy Sankt Hans og godnat :o)

Ingen kommentarer: